Postępowanie reklamacyjne
Pafana – źródłem twojego sukcesu
- PFN PAFANA S.A. udziela gwarancji nabywcom swoich towarów, że każdy produkt wykonany i dostarczony przez Spółkę winien być wolny od wad produkcyjnych i materiałowych
- W przypadku nie spełnienia warunków gwarancji przedstawionej w pkt 1, PFN PAFANA S.A zobowiązuje się do naprawy bądź bezpłatnej wymiany lub zastosowania dodatkowego opustu cenowego lub do sporządzenia faktury korekty na reklamowany towar.
- O sposobie załatwienia reklamacji decyduje PFN PAFANA S.A.
- Reklamacja z tytułu widocznych wad jakościowych oraz z tytułu wad ilościowych musi być złożona w terminie 14 dni od daty zakupienia towaru. Reklamacja złożona po tym terminie zostanie odrzucona.
- Reklamacja z tytułu ukrytych wad jakościowych nie może być złożona po upływie 12 miesięcy od daty zakupu towaru w PFN PAFANA S.A.
- Reklamowany towar użytkownik powinien dostarczyć na swój koszt do miejsca, w którym dokonał zakupu, tj. punktu handlowego obsługiwanego przez autoryzowanego przedstawiciela handlowego ( w przypadku zakupu bezpośrednio od przedstawiciela) lub do siedziby PFN PAFANA S.A. ( w przypadku zakupu bezpośrednio w siedzibie Spółki) – wraz z pisemną informacją o:
a) zastosowanych parametrach obróbki (prędkość skrawania, posuw),
b) obrabiarce (konwencjonalna czy CNC),
c) rodzaju obrabianego materiału,|
d) rodzaju stosowanej obróbki, - PFN PAFANA S.A. dokona oceny reklamowanego towaru zgodnie z wewnętrzna procedurą PJŚ 8.3/02 wg ISO
9001:2000 i na tej podstawie ustali czy reklamacja jest zasadna czy nie. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14
dni roboczych od dnia dostarczenia do siedziby PFN PAFANA S.A. reklamowanego towaru wraz z informacją o której mowa w pkt. 6 oraz kserokopią faktury zakupu towaru.
Pabianice dn. 01.03.2021 r.
Dyrektor ds. Handlu i Marketingu
mgr Bartosz Szaradowski
Kontakt:
Agnieszka Maczugowska: tel: 42 212 83 09, tel: 695 735 118, e-mail: handlowy@pafana.pl
Tomasz Janczyk: tel: 42 226 09 31, tel: 695 240 787, e-mail: handlowy@pafana.pl